Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2008 18:06 - Как ме изгониха от форум "БГ мама"
Автор: 100jan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 36036 Коментари: 13 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2008 07:28


Или поне моята пристрастна гледна точка.

Ама първо да ви разкажа как попаднах там. Та значи, първо пуснах една тема в един друг форум. Темата беше... ще видите каква. Един приятел (и администратор на другия форум) да вземе и да пусне същата тема в БГ мама. Ето я темата: Не на сутиените

След време много ми хареса. Мамчетата първо ме взимаха много навътре. Обвиняваха ме в какво ли не - сексизъм, педерастия, чекиджийство, дори някои от тях си мислеха, че всъщност съм жена, която пише с мъжки ник. Ама след време свикнаха. Даже някои от тях ми изпратиха снимки. По-така снимки. Абе, направо казано - снимаха си голите задници. И това не е първия парадокс.

В този форум мразят свекървите. Нищо, че всички са бъдещи свекърви (или тъщи). А всичко, което е казано от свекървата, е "бабешки деветини". Странно, защото първата работа на всяка мама там е да ви информира коя зодия е, коя зодия е "мъж й", с колко хомеопатични лекарства се е натъпкала, как от гледна точка на психологията еди какво си било... А най-смешни ми бяха тези, които твърдяха, че тъй наречените хидратантни кремове всъщност овлажнявали кожата. Но не можеха да отговорят защо просто не се изкъпят. Както и да е, в женските списания нищо не се обяснява. Как да знаят? Та те са готови да дадат 60 лева за 5 грама свинска мас, разбъркана с настъргана керемида. Е, пишело "Ревлон", ясно...

В този форум има войнстващ феминизъм. Присъщото за войнстващия феминизъм е, че общо взето е далеч от рационалното. Той обявява всяка жена за заблудена кокошка, тъй като не си търси правата от мъжете. Но нека някой мъж посмее (а аз посмях, ако щете вярвайте) да нарече някоя от тях "заблудена кокошка"... Не можете да си представите какво е да ви подгонят ято кокошки!

И накрая, за да не ставам многословен, във всяко ято кокошки има поне един петел. В случая петела е и администратор на форума. Избрал си е грозенimage аватар (някакъв гущер с костюм), нищо неозначаващ ник "Тати" и определено има намерение да прогони всяка мъжка птица от кокошкарника. Аз съм поредния мъж с вечен бан. Преди мен има още двама-трима.

Все пак, ако нямате смислено занимание пред компютъра, регистрирайте се в БГ мама. Ще имате безценната възможност да четете теми като тази: Докато АПРИЛчето си спинка нощем сладко, какво ли правят мама и татко?


Тагове:   форум,   мама,   как,   МЕ,


Гласувай:
2



1. zero - :)))
16.02.2008 18:53
Свежо!
цитирай
2. buboleche - хехе :)))
16.02.2008 19:03
аз съм мама ,но тоя форум ми е много ..странен да кажа. Някакси цари една всемирна любов и взаимопомощ и всички са големи разбирачи...Не е за мен ..така че няма да се регистрирам. Навремето бях чела една тема там: изневерявали ли сте на половинката си , нещо такова. И от сто отговора една се намери да каже ,че тя е и веднага я оплюха. Лошо няма ,ама не ми се вярва. :)))
цитирай
3. 100jan - buboleche,
16.02.2008 19:40
във въпросния форум има една категория - ССФ. Превежда се като "средностатистическа форумка". Въпросните ССФ имат богати, интелигентни и потентни мъже; никога не са правили анален секс; колебаят се дали са правили фелацио, или е било показалеца на любимия (единствен в живота им, с друг мъж не са били); домакини са; гласуват за НДСВ (или за ББ); имат домашна помощничка (прислужница); слушат само класическа музика; живеят най-често в богаташки квартали (каквото и да означава това в България); имали са кариера преди брака си (мис "Гле`ам тъпУ")... Изобщо това е вирусът на онзи форум. Всички са заразени, всички търсят лечение, но само го предават на другите :)
цитирай
4. maymi - Стиииига де, Стояне :))
17.02.2008 00:45
Имала съм регистрация в този форум, когато хлапето ми беше по-малко... Признавам - рядко съм писала там, но когато се е случвало, реакцията винаги е била готина... Докато педиатъра вдигне телефона - 20-30 мами вече са ми обяснили, че паниката ми е безпочвена, а зловещите петна по бебето са обикновена шарка :)))) Шегувам се, схващаш, но принципно така стоят нещата за много проблеми - от цвъчки до намиране на някой, който да ти даде кураж в момент, в който някои от жените там са пред....знам ли пред какво, но нещо гадно за психиката им...
А, сетих се - още веднъж ползвах форума, трябваше спешно да кръщавам едно детенце и съответно да избера къде....някое добро място със читав свещеник. Пуснах нещо от сорта на "хайде, хайде.....бързо кажете..." - ми за един ден въпросът се реши. А аз не съм от познатите там и част от съобществото...
Сега попадам понякога, ако търся нещо в нета и ме препрати към страницата. Зачитала съм се. Вярно, среща се и наивизъм, и прекалено възторгване по това, че бебето вече "ходи" в цукало... Но има и сърдечна атмосфера и това е гот.
Не е необходимо да го разбираш или да се усетиш в свои води там.... Това е все едно аз да попадна в някой мъжки сайт за спорт, коли.... и добре, че не попадам, щото сигурно ще си кажа - Мамка му, бе това ли са ни мъжете... Ужас :))
цитирай
5. 100jan - maymi, няма повече, обещавам :)))
17.02.2008 08:18
Аз затова написах, че мнението ми е пристрастно. Освен това този форум е силно посещаван, има много раздели, има и съответен етикет на поведение в различните раздели. И като всеки форум, там също има стари кучета, които диктуват модата. Като цяло форумът е полезен, но докато се ориентира човек в него, са нужни месеци :)))

Все пак и аз не винаги съм попадал на лоши хора там. Тук е мястото да спомена готините хора - Миленка, Вейдър, Как` Сийка, Мис Бу (тя е и модератор), Буба (всичките с подобен ник, без Буболина, която мразя), Мимиту с кирилизация, Касиди, Блонди, Анче-Мамче (с макарон в носа), Ренци (също модераторка), Лео (и тя е модератор), ЕлиТ и още много и много (да прощават, няма да ми стигне времето да ги изброя, а и може да пропусна някого). От мъжете - Фил, Котан, Гил Грисъм (или както там се произнася), Жоро (с цифри след ника, също с вечен бан), Сторм (винаги толерантен, а и имаме сходни вкусове към музиката), Волф (Улф, Вълка - достоен опонент на повечето женки).
Аз също успях да получа ценна информация. Купих една детска количка на старо (не за мен, но все пак едно добро дело направих). А и аз не стоях безучастен - създадох тема, която помага на хората при работа с компютър. Все още е активна (темата).
Естествено, нещата не са черно-бели :)))
цитирай
6. lorddemonic - Хъхъхъ
18.02.2008 13:18
Чел съм като една приятелка (млада мама) ми прати някой бисер от тоз форум...

"Инструкция" за чичовци има ли, че от 1 месец съм такъв хъхъхъ
цитирай
7. 100jan - Лорде, да почерпиш!
18.02.2008 17:40
И да е живо и здраво манЕчкото! Какво е?
цитирай
8. lorddemonic - Моме
20.02.2008 09:58
Момиче :) Страшна сладурана е
цитирай
9. mitternacht - ...
18.03.2008 17:40
Честито.Требе да се раждат повече българчета, мдаа...

Само не разбрах, що си дават снимки на "голите задници"?
цитирай
10. tsv - Не са феминистки, а тъпи крави
18.08.2008 00:08
Нямам особени впечатления от въпросния форум, защото не го посещавам. Дори и да имах деца, едва ли точно от там щях да черпя информация. В този форум не са феминистки, а основно тъпи крави, чиято върховна цел в живота е да осмотат някой мухльо и да се сдобият с 1-2 отрочета, дундуркането на които се превръща в основна цел на живота им, а често и в основния източник на доходи.

Явно след като са ти пратили снимките и не си клъвнал, са те обявили за не-шаран - тоест не си лесна плячка за някоя, която е тръгнала на лов за съпруг и затова са те баннали - за какво им е такъв мъж, който не пуска? :)

Този бан е направо комплимент! :)
цитирай
11. zaw12929 - Н е е
04.09.2008 22:22
възможно
цитирай
12. blueskies - Не на сутиените!
04.11.2008 21:32
най-тъпото е,че заради такъв постинг са те баннали! това е лозунга на феминистките от седемдесетте години на миналия век! и аз, абсолютно и категорично казвам -"Не на сутиените" и още по-категорично "Не на тъпоумното пре-експониране на новите мами". каво имам предвид ли - пробвай да лежиш кротко на плажа до три крави с цици до пъпа и прашки на целулитните си дебели задници, които си говорят по проблемите на ...млеконадоя/кърменето/!
цитирай
13. irinka - :)))
03.03.2009 12:50
аз съм бъдеща мама и малко ме е срам,но ще си призная-влизала съм в бг мама няколко пъти:)и честно казано ми е жал за жените там.всички са с перфектни семейства,най-добрите мъже,най-послушните деца и без никакви проблеми.и незнайно защо цялата тази идилия ме навежда на мисълта,че ако наистина всичко беше ок,нямаше да висят нон стоп във форума.всеки избива комплекси,както може-те като нападат всички,на различно от тяхното мнение.спирам,че малко се поувлякох:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 100jan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 244295
Постинги: 33
Коментари: 95
Гласове: 650
Архив