Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 15:33 - Този омразен 2-и януари!
Автор: 100jan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2394 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2008 15:40


Днес не ми е ден – странно неконтактен и нервен съм. Май не е само при мен – днес не е ден за много неща:


Сутринта ме посрещна мразовита. Нямаше ток, а се отоплявам по този начин. Следователно няма и кафе (пак съм забравил да напълня газ в бутилката), няма и интернет (изобщо компютър – моят втори живот). И така, от 7:30 до 10:00 в квартала няма ток. После излезнах и не знам кога е дошъл.

Излизайки, попаднах в един снежен ужас. Сняг до колене (някъде), непочистени улици, вятър (не много силен, ама достатъчно, за да е гадно), даже едно паднало дърво имаше на улица „Весела“... Какво му трябва още на човек? Слушайте...

Прибирам се премръзнал и нервен, като много ми се искаше да има поне ток. Е, имаше, ама защо, мамка му, защо поисках „поне“?! Имаше ток, но нямаше интернет. БТК, които по принцип не се дънят при сняг, дъжд, или вятър, този път се бяха издънили. Вече четири часа съм откъснат от виртуалния си свят, а пиша това в текстообработващата програма на „Опън офис“. Кога ли ще мога да го публикувам?...


Спомних си за посрещането на двехилядната година. Когато бях малък, аз не се съмнявах, че въпросната година ще посрещна я на Марс, я на някоя друга планета. Изключено беше да не сме толкова напред с технологиите и индустрията. Действителността беше значително различна – отново голям сняг и навръх новата токът спря. Вместо на Марс, я посрещнах на тъмно и студено, със свещи и куха китара за съпровод (добре, че имаше кой да свири)...


2008-а... Пак не съм на Марс, но пак е тъмно, студено и пак таксиджиите се оправдават, че сметката се надувала, защото гумите им се хлъзгат и правели празни обороти. А аз пак трябва да обяснявам, че плащам не за оборот, а за изминато разстояние („таксиметър“ - такса за метър)...


Докога бе, уважаеми дами и господа съдебни заседатели? С кого да започна? С кмета, че позволява на почистващите машини да излезнат когато е вече късно? С министъра, продал на съмнителни хора БТК и електроразпределителните дружества и позволил им да си правят оглушки за обновяване на мрежите си? Със себе си, че все още такива неща ми правят впечатление, вместо да се осъзная, че живея в България – страна със заспал народ, който всеки път гласува за подобни некадърници и им позволява да не си гледат работата?


Интернетът дойде днес, 3-и януари, в 14:00

Какво ново? Новото е, че шефът на общинската фирма "Чистота" Радослав Кошински, е дал пресконференция заедно със съпартиеца си Славчо Атанасов (кметна Пловдив). Според двамата положението е под контрол. Нищо, че 50 села са без електричество, 150 човека са блокирани в планините, трима ранени има от катастрофи, станали пред пловдивския хотел "Тримонциум"(супер-център на града)... Катастрофите са станали от поднесли коли... Поднесли по изрядно почистените улици. Карали са с около 30 км/ч...

На друго мнение е шефът на "Хеброс бус" Веселин Дошков. Това е един от частните превозвачи в градския транспорт. Той характеризира положението като трагично. Дали има предвид само пътната обстановка, или говори и за новата цена на билетите?


Такситата пък отказвали курсове, тъй като не можело да се шофира по пловдивските улици. Донякъде вярно, но нали таксиметровите шофьори са професионалисти? Те ли не знаят как се кара по зимни улици, по които почти няма движение?

И това е от сняг, дълбок 30 см...




Гласувай:
0



1. chara - има и такива дни
04.01.2008 16:09
важното е да са по-малко!
не по-малко важно е да внимаваме какво си пожелаваме!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 100jan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 244411
Постинги: 33
Коментари: 95
Гласове: 650
Архив