Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2007 18:53 - Един хубав ден за пловдивските таксита
Автор: 100jan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3065 Коментари: 1 Гласове:
0



Чак не повярвах, че това се случва с мен в този живот. Преди два месеца един таксиджия щеше да ме бие, защото просто отказах да си платя очевидно надутата сметка. Но това е друга история, и ако не ме мързи много, ще я разкажа някой ден.

Та днес първо се качих при един нереално любезен таксиметров шофьор, който първо попита за музиката (дали ми харесва), дали не ми е много студено (ако трябва, да усили парното)... И това за сравнително кратък курс. По едно време, малко преди да пристигнем, той погледна апарата и се извини, че сметката е малко по-висока от обикновено, но ние наистина загубихме много време по невъзможните пловдивски кръстовища. Впрочем, преди да се усъмните - действително беше МАЛКО по-висока сметката, пътувам редовно по същия маршрут.

След това се прибирах с друг шофьор. Чак се изненадах, че в таксито звучеше класическа музика. Е, оказа се, че "Радио 1" в момента я излъчва, но е за отбелязване, че не се слушаше някое от долнопробните чалгаджийници. Пак кръстовища, пак натрупване на стотинки, но за моя изненада шофьорът спря брояча на последния светофар и каза, че до тук са Х лева, че няма смисъл да ми се увеличава излишно сметката... След което направихме обратен завой и аз слезнах. На кръстовището чакахме около 30 секунди при изключен брояч...

Та такива ми ти работи, драги ми Смехурко.



Тагове:   ден,


Гласувай:
0



1. empire - xxx
26.12.2007 10:21
Ех,тези "бакшиши" ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 100jan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 244079
Постинги: 33
Коментари: 95
Гласове: 650
Архив